History

Dates are in Europe/Amsterdam timezone
  • September 26, 2021
    • 00:00 All services are up
  • September 25, 2021
    • 09:34 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • September 24, 2021
    • 21:56 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 17:55 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 17:24 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 16:49 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 16:48 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 16:38 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 14:41 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 14:40 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 11:16 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 10:51 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:21 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 10:12 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 09:33 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
  • September 23, 2021
    • 20:54 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 19:01 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 04:40 Het netwerk van True is voldoende verbonden met andere netwerken
    • 04:28 Het netwerk van True is niet voldoende verbonden met andere netwerken
    • 04:28 De website van True is online
    • 04:25 De mailservers van True zijn beschikbaar
    • 04:25 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 04:24 De mailservers van True zijn niet of slechter beschikbaar
    • 04:24 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 04:24 De website van True is offline
    • 04:22 Het netwerk van True is voldoende verbonden met andere netwerken
    • 02:18 Het netwerk van True is niet voldoende verbonden met andere netwerken
  • September 22, 2021
    • 00:00 All services are up
  • September 21, 2021
    • 23:11 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 16:06 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 11:11 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:55 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
  • September 20, 2021
    • 22:41 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 22:41 De website van True is online
    • 22:39 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 22:27 De mailservers van True zijn beschikbaar
    • 22:27 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 22:03 De mailservers van True zijn niet of slechter beschikbaar
    • 21:59 De website van True is offline
    • 21:58 Het netwerk van True is voldoende verbonden met andere netwerken
    • 20:20 Het netwerk van True is niet voldoende verbonden met andere netwerken
    • 16:52 Het netwerk van True is voldoende verbonden met andere netwerken
    • 15:42 De mailservers van True zijn beschikbaar
    • 15:40 De mailservers van True zijn niet of slechter beschikbaar
    • 15:24 Het netwerk van True is niet voldoende verbonden met andere netwerken
    • 15:24 Het customer portal van True (TrueCare) is offline