Verminderde performance Harbor image registry en object store
Incident Report for True
Resolved
Wij hebben de situatie gemonitored, de situatie is stabiel. De storing wordt nu afgesloten.

Dank voor uw geduld en nogmaals excuses voor het ongemak.
Posted Dec 18, 2023 - 15:31 CET
Monitoring
De getroffen systemen zijn weer beschikbaar. We blijven de systemen monitoren.

Als u nog steeds problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met onze supportafdeling.
Posted Dec 18, 2023 - 14:30 CET
Identified
Uit ons onderzoek blijkt dat de storing wordt veroorzaakt door een probleem op het object store platform.

Onze engineers werken aan een spoedige oplossing.

Volgende update om 14:30.
Posted Dec 18, 2023 - 13:57 CET
Update
We are continuing to investigate this issue.
Posted Dec 18, 2023 - 13:06 CET
Update
Wij zijn nog steeds bezig met het onderzoek, volgende update volgt uiterlijk om 13:30.
Posted Dec 18, 2023 - 13:01 CET
Investigating
Op dit moment is er een storing met onbekende oorzaak in Harbor container registry.
Wij zijn het aan het onderzoeken en werken aan een spoedige oplossing.

Volgende update om 13:00.

Onze excuses voor het ongemak.
Posted Dec 18, 2023 - 12:23 CET
This incident affected: Managed Storage (Object store) and Managed Kubernetes.