Verminderde performance Harbor image registry en object store
Incident Report for True
Resolved
Wij hebben de situatie gemonitored, de situatie is stabiel. De storing wordt nu afgesloten.

Dank voor uw geduld en nogmaals excuses voor het ongemak.
Posted Jan 17, 2024 - 19:24 CET
Investigating
-
Posted Jan 17, 2024 - 19:22 CET
Monitoring
De getroffen systemen zijn weer beschikbaar. We blijven de systemen monitoren.

Als u nog steeds problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met onze supportafdeling.

Dank voor uw geduld en nogmaals excuses voor het ongemak.
Posted Jan 17, 2024 - 17:04 CET
Identified
Uit ons onderzoek blijkt dat de storing wordt veroorzaakt door een hoge load op het objectstore platform. Harbor container registry maakt gebruikt van de objectstore en ervaart hiervoor ook problemen.

Onze engineers werken aan een spoedige oplossing.
Verwachte tijd dat de storing is opgelost: 17:45 CET/CEST

Volgende update om 17:30.

Dank voor uw geduld en nogmaals excuses voor het ongemak.
Posted Jan 17, 2024 - 16:56 CET
Investigating
Op dit moment is er een storing met onbekende oorzaak.
Wij zijn het aan het onderzoeken en werken aan een spoedige oplossing.

Volgende update om 17:00.

Onze excuses voor het ongemak.
Posted Jan 17, 2024 - 16:48 CET
This incident affected: Managed Storage (Object store) and Managed Kubernetes.