Verminderde performance Harbor Image Store en Object Storage platform
Incident Report for True
Resolved
Wij hebben de situatie gemonitored, de situatie is stabiel. De storing wordt nu afgesloten.

Dank voor uw geduld en nogmaals excuses voor het ongemak.
Posted Dec 22, 2023 - 00:16 CET
Monitoring
De getroffen systemen zijn weer beschikbaar. We blijven de systemen monitoren.

Als u nog steeds problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met onze supportafdeling.

Dank voor uw geduld en nogmaals excuses voor het ongemak.
Posted Dec 21, 2023 - 22:33 CET
Update
De getroffen systemen zijn weer beschikbaar. We blijven de systemen monitoren.

Als u nog steeds problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met onze supportafdeling.

Dank voor uw geduld en nogmaals excuses voor het ongemak.
Posted Dec 21, 2023 - 22:32 CET
Investigating
Op dit moment is er verminderde performance op het Object Storage platform, door nog onbekende oorzaak. Hierdoor is ook verminderde performance merkbaar op de Harbor Image Store.

Wij zijn het aan het onderzoeken en werken aan een spoedige oplossing.

Volgende update om 22:25.

Onze excuses voor het ongemak.
Posted Dec 21, 2023 - 21:55 CET
This incident affected: Managed Storage (Object store) and Managed Kubernetes.